kupi vstopnico

FANFARA

24. OKTOBER
CANKARJEV DOM

KAJ JE FANFARA?

Fanfara je največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji z več kot 300 udeleženci, 19-člansko organizacijsko ekipo in eno veliko strastjo – marketingom.

Konferenca udeležencem ponuja razgiban in informativen program s predavanji znanih imen domačih in tujih strokovnjakov iz sveta marketinga ter praktične delavnice s področja marketinga.

Namenjena je študentom, navdušencem in vsem tistim, ki si želijo nadgraditi marketinško znanje, ali pa se z marketingom srečujejo na poslovnem področju.

LETOŠNJI GOVORCI

poglej si program
Uroš Cvetko
Uroš Cvetko
Petra Parovel
Petra Parovel
Lilijana Mikluš
Lilijana Mikluš
Blaž Zupan
Blaž Zupan
Jorg Zupan
Jorg Zupan
Jaka Kladnik
Jaka Kladnik
Jure Knehtl
Jure Knehtl
Anja Korenč
Anja Korenč
Benjamin Rančič
Benjamin Rančič
BASIC

10 predavanj

1 okrogla miza

zajtrk

2 goodie baga

speed dating


od 18 €

PRO

10 predavanj

1 okrogla miza

zajtrk

2 goodie baga

speed dating

2 praktični delavnici

Karierni Speed Dating

Letošnja Fanfara za razliko od prejšnjih let ponuja vsem udeležencem Speed dating- enkratno možnost, da z različnimi podjetji v kratkem razgovoru ustvarijo prvi stik in raziščejo potencialne možnosti za sodelovanje.

Gre za trening razgovora, hkrati pa lahko tudi priložnost za nadaljnje sodelovanje različnih oblik.

S kariernimi hitrimi zmenki v zelo kratkem času spoznamo veliko število podjetij in ugotovimo, ali je kultura podjetja skladna z našimi cilji.

Delavnici

Delavnici bosta potekali pod okriljem marketinških strokovnjakov in se bosta odvijali online v tednu Fanfare. Vsi udeleženci prejmejo prijavo na posamično delavnico na email.

Marketing z vplivneži
Delavnico o influencer marketingu bo vodila Iris iz podjetja Coolio. Razkrila bo skrivnosti in aktualne teme ter razložila, zakaj je influencer marketing nujno orožje vsake digitalne marketinške strategijie. Predstavila bo svoje delo ter podala napotke in znanje, ki ga je pridobila s sodelovanjem z influencerji. S praktičnim sprehodom skozi case study bo na delavnici razkrila še skrivnost, ki bo vsem pomagala pri kreiranju vsebine za družbena omrežja.

Družbena omrežja 101
Vsebino razkrijemo kmalu.

PRETEKLE FANFARE

DOGODEK OMOGOČAJO

Število vstopnic je omejeno
‍‍

kupi vstopnico

Sponzorji

Iskreno se zahvaljujemo vsem sponzorjem, ki bodo obarvali letošnjo 15. Fanfaro.

SPONZORSTVA


Za podporo se zahvaljujemo

PARTNERJEM

No items found.

ZLATIM SPONZORJEM

SREBRNIM SPONZORJEM

No items found.

BRONASTIM SPONZORJEM

MEDIJSKIM SPONZORJEM