Govorci
15+ strokovnjakov bo razkrilo najnovejše trende na 18. Fanfari!
Iskanje resnice med dejstvi: kritično mišljenje kot ključ razvoja
Bernarda Škrabar Damnjanović je je ena najvidnejših slovenskih in svetovnih detektivk z bogato mednarodno kariero. Kot izvršna direktorica prestižnega združenja Council of International Investigators (ZDA) vodi globalni projekt izmenjave detektivov ter sodeluje na zaprtih konferencah Europola in Interpola.
Akademsko deluje kot magistrica in doktorandka Fakultete za varnostne vede v Mariboru, kjer raziskuje področje detektivske dejavnosti. Je avtorica več kot 150 strokovnih člankov in sourednica komentarja Zakona o detektivski dejavnosti (ZDD-2). Za svoje delo je prejela priznanje za karierno uspešno diplomantko Fakultete za varnostne vede.
Kako obvladati digitalni kaos in ga obrniti v korist znamke
Živa Deu je vodja digitalne strategije pri Atlantic Grupi. Vodi ekipo digitalnih specialistov in najraje ustvarja projekte, ki združujejo kreativnost, podatke in tehnologijo. Leta 2021 je prejela naziv WEBSI digitalka leta, leta 2024 pa postala digitalna osebnost leta po izboru Diggita in Marketing Magazina. Na konferencah predava iz prakse in z neposrednim pogledom na to, kako digitalna strategija res deluje v zakulisju velikih znamk, kakršna je Argeta, ki je digitalno aktivna na več kot 15 trgih.
Digitalni marketing danes ni več stvar enega človeka. Velike znamke delajo z ekipami, na več kanalih in pod velikimi pričakovanji. V tem fragmentiranem in hitro spreminjajočem se svetu ni veliko prostora za naključja – rast pride samo iz jasnih odločitev in pametne strategije. Kaj moraš kot mladi marketingaš/ica razumeti danes, da jutri ne boš samo gasil/a požarov?
Astra AI in marketing za brainrot
Andrej P. Škraba je izkušen direktor marketinga (CMO), strokovnjak za blockchain in umetno inteligenco ter predavatelj z več kot desetletnimi izkušnjami v visokotehnološki industriji. Njegov pristop k vodenju na področju izobraževanja z umetno inteligenco temelji na ustvarjanju okolja, v katerem so nenehno učenje, analitika, ključni kazalniki uspešnosti (KPI) in povratne informacije uporabnikov osrednji stebri razvoja. Z oblikovanjem vrhunskih, na izdelek usmerjenih ekip ter spodbujanjem kulture rasti, ki temelji na stalnem testiranju in prilagajanju, želi Skraba prispevati k napredku umetne inteligence ter narediti izobraževanje dostopnejše, privlačnejše in učinkovitejše za učence po vsem svetu. 
Digitalizacija in prihodnost dela: Oblikovanje kompetenc za delovna mesta jutrišnjega dne
Dr. Matej Černe je redni profesor za področje managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. V raziskovalnem, pedagoškem in svetovalnem delu se osredotoča na inovativnost, ustvarjalnost, organizacijsko vedenje in psihologijo ter digitalizacijo dela. Za svoje raziskovanje je prejel številne mednarodne nagrade. Letos je prejel tudi prestižno priznanje Mentor leta za leto 2024, ki ga vsako leto podeljuje Društvo Mlada akademija za izjemno mentorsko delo z doktorskimi študenti in študentkami.
Od 0 do 101 – zgodba o drznosti, znanju in preboju
Kaj se zgodi, ko se dva inženirja odločita vstopiti na že zasičen oglaševalski trg – brez »pravih« poznanstev, tik pred recesijo in v času, ko so bile digitalne rešitve v oglaševanju prej nezaželene kot nujne. Zgodi se Agencija 101 – danes ena največjih slovenskih marketinških zgodb. Podjetje, ki dokazuje, da je mogoče z vlaganjem v znanje, ambicijo in neomajno voljo doseči preboj. Ni pomembno le, da pridemo na cilj, temveč je pomembnejše, kako pridemo tja. V svoje ekipe vedno vključujejo tudi mlade talente, za katere poskrbijo s skrbno načrtovanim razvojnim načrtom. Več o padcih in vzponih, izzivih in priložnostih bosta z vami delila direktorja in partnerja Peter Vidmar in Dino Zupančič.
Chipolo: Z Zasavsko trmo v svet med velikane
Primož Zelenšek je izvršni direktor in soustanovitelj podjetja Chipolo, ki že več kot desetletje pomaga ljudem pri iskanju izgubljenih stvari. Kot vodja več kot 70-članske ekipe, nagrajen z nazivom Mladi manager 2022, je znan po svojem praktičnem pristopu in geslu »Tu nardimo!«, ki odraža odločnost, delavnost in zaupanje v ekipo. Njegov slog vodenja temelji na empatiji, zglednem delu in reševanju izzivov z jasno vizijo.
Nika Kramžar je vodja marketinga v podjetju Chipolo, kjer od leta 2015 soustvarja rast in prepoznavnost blagovne znamke. Svojo kariero je začela kot samostojna “one-woman band” za spletno prodajo in marketing, danes pa vodi ekipo, ki oblikuje globalne kampanje in skrbi za dolgoročno strategijo podjetja. Kot magistrico komunikologije jo navdušuje psihologija uporabnikov, kar ji pomaga povezovati tehnologijo in človeško zgodbo v vsakem projektu.
SE ŽELIŠ RAZVIJAT Z NAMI?
Vstopnice so na voljo na eventim.si