Iskanje resnice med dejstvi: kritično mišljenje kot ključ razvoja
Bernarda Škrabar Damnjanović je je ena najvidnejših slovenskih in svetovnih detektivk z bogato mednarodno kariero. Kot prestižnega združenja Council of International Investigators (ZDA) vodi globalni projekt izmenjave detektivov ter sodeluje na zaprtih konferencah Europola in Interpola.
Akademsko deluje kot magistrica in doktorandka Fakultete za varnostne vede v Mariboru, kjer raziskuje področje detektivske dejavnosti. Je avtorica več kot 150 strokovnih člankov in sourednica komentarja Zakona o detektivski dejavnosti (ZDD-2). Za svoje delo je prejela priznanje za karierno uspešno diplomantko Fakultete za varnostne vede.
Kako obvladati digitalni kaos in ga obrniti v korist znamke
Živa Deu je vodja digitalne strategije pri Atlantic Grupi. Vodi ekipo digitalnih specialistov in najraje ustvarja projekte, ki združujejo kreativnost, podatke in tehnologijo. Leta 2021 je prejela naziv WEBSI digitalka leta, leta 2024 pa postala digitalna osebnost leta po izboru Diggita in Marketing Magazina. Na konferencah predava iz prakse in z neposrednim pogledom na to, kako digitalna strategija res deluje v zakulisju velikih znamk, kakršna je Argeta, ki je digitalno aktivna na več kot 15 trgih.
Digitalni marketing danes ni več stvar enega človeka. Velike znamke delajo z ekipami, na več kanalih in pod velikimi pričakovanji. V tem fragmentiranem in hitro spreminjajočem se svetu ni veliko prostora za naključja – rast pride samo iz jasnih odločitev in pametne strategije. Kaj moraš kot mladi marketingaš/ica razumeti danes, da jutri ne boš samo gasil/a požarov?
Astra AI in marketing za brainrot
Andrej P. Škraba je izkušen direktor marketinga (CMO), strokovnjak za blockchain in umetno inteligenco ter predavatelj z več kot desetletnimi izkušnjami v visokotehnološki industriji. Njegov pristop k vodenju na področju izobraževanja z umetno inteligenco temelji na ustvarjanju okolja, v katerem so nenehno učenje, analitika, ključni kazalniki uspešnosti (KPI) in povratne informacije uporabnikov osrednji stebri razvoja. Z oblikovanjem vrhunskih, na izdelek usmerjenih ekip ter spodbujanjem kulture rasti, ki temelji na stalnem testiranju in prilagajanju, želi Skraba prispevati k napredku umetne inteligence ter narediti izobraževanje dostopnejše, privlačnejše in učinkovitejše za učence po vsem svetu. 
Digitalizacija in prihodnost dela: Oblikovanje kompetenc za delovna mesta jutrišnjega dne
Dr. Matej Černe je redni profesor za področje managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. V raziskovalnem, pedagoškem in svetovalnem delu se osredotoča na inovativnost, ustvarjalnost, organizacijsko vedenje in psihologijo ter digitalizacijo dela. Za svoje raziskovanje je prejel številne mednarodne nagrade. Letos je prejel tudi prestižno priznanje Mentor leta za leto 2024, ki ga vsako leto podeljuje Društvo Mlada akademija za izjemno mentorsko delo z doktorskimi študenti in študentkami.
Od 0 do 101 – zgodba o drznosti, znanju in preboju
Kaj se zgodi, ko se dva inženirja odločita vstopiti na že zasičen oglaševalski trg – brez »pravih« poznanstev, tik pred recesijo in v času, ko so bile digitalne rešitve v oglaševanju prej nezaželene kot nujne. Zgodi se Agencija 101 – danes ena največjih slovenskih marketinških zgodb. Podjetje, ki dokazuje, da je mogoče z vlaganjem v znanje, ambicijo in neomajno voljo doseči preboj. Ni pomembno le, da pridemo na cilj, temveč je pomembnejše, kako pridemo tja. V svoje ekipe vedno vključujejo tudi mlade talente, za katere poskrbijo s skrbno načrtovanim razvojnim načrtom. Več o padcih in vzponih, izzivih in priložnostih bosta z vami delila direktorja in partnerja Peter Vidmar in Dino Zupančič.
Chipolo: Z Zasavsko trmo v svet med velikane
Primož Zelenšek je izvršni direktor in soustanovitelj podjetja Chipolo, ki že več kot desetletje pomaga ljudem pri iskanju izgubljenih stvari. Kot vodja več kot 70-članske ekipe, nagrajen z nazivom Mladi manager 2022, je znan po svojem praktičnem pristopu in geslu »Tu nardimo!«, ki odraža odločnost, delavnost in zaupanje v ekipo. Njegov slog vodenja temelji na empatiji, zglednem delu in reševanju izzivov z jasno vizijo.
Nika Kramžar je vodja marketinga v podjetju Chipolo, kjer od leta 2015 soustvarja rast in prepoznavnost blagovne znamke. Svojo kariero je začela kot samostojna “one-woman band” za spletno prodajo in marketing, danes pa vodi ekipo, ki oblikuje globalne kampanje in skrbi za dolgoročno strategijo podjetja. Kot magistrico komunikologije jo navdušuje psihologija uporabnikov, kar ji pomaga povezovati tehnologijo in človeško zgodbo v vsakem projektu.
TikTok sprint: kako zaustaviti hitrostne scrollerje
Maša Stanič je mlajša kreativna direktorica v agenciji DROM, kjer kreativno in strateško vodi področje TikToka. Njena kariera se je začela tam, kjer se večina zgodb konča - pri doomscrollanju. Od tam naprej je razvila strateško znanje, ki sega tudi v globine operative, od kreativnih konceptov pa do community managementa, ki je za TikTok platformo ključnega pomena. Danes stoji za enim najhitreje organsko rastočih TikTok profilov pri nas - Lidl Slovenija, ter ustvarja kreativne strategije in vsebine za druge uspešne TikTok kanale, kot so Letališče Ljubljana in Kultura z velikim K. Z edinstveno kombinacijo kreativnih izkušenj in poglobljenega razumevanja platforme skrbi, da vsebine ne le ujamejo pozornost, ampak jo zadržijo tudi pri tistih, ki scrollajo hitreje kot Usain Bolt teče.
Ko vaša edinstvena lastnost postane globalni trend
Z več kot petnajstletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga Branimir prinaša široko in globalno perspektivo, oblikovano z vodilnimi vlogami v različnih panogah. V podjetju Sofascore je prevzel ključno marketinško vlogo z jasnim ciljem – narediti Sofascore vodilno športno platformo na svetu. Njegovo poslanstvo je osredotočeno na krepitev globalnega ugleda blagovne znamke ter spodbujanje sodelovanja z mediji, klubi in športniki po vsem svetu. To prizadevanje predstavlja le del Branimirjeve širše strateške vizije, saj v Sofascore združuje svoje strasti do športa, marketinga in digitalnih produktov.
SE ŽELIŠ RAZVIJAT Z NAMI?
KUPI ZDAJ!
Vstopnice so na voljo na eventim.si
Se vidimo
na Fanfari