Program Fanfare 2025 je v nastajanju
20. NOVEMBER 2025 V ODISEJI, LJUBLJANA
Spodaj si preberi več o govorcih
SKLOP
KRITIČNA ISKRA
01
SKLOP
OD VIZIJE DO IZVEDBE
02
SKLOP
MOČ PRIPOVEDI
03
SKLOP
ZGODBE PREBOJA
04
SKLOP
NOVE POTI
05
Govorci
Black and white photo of a man with styled hair wearing a dark collared shirt, with text in Croatian stating Žare Kerin, Creative Director at Futura DDB, surrounded by three shiny purple abstract shapes.
The power of you
Narcisse Ndeke is a strategist and Global Campaigns Expert specializing in branding and positioning. Born in Africa, raised in Europe, lived in Asia, and worked for a US company, his international background shapes how he approaches global brand storytelling.
A lawyer by training, Narcisse built his career in branding and campaign strategy. His legal background gives him a structural approach to positioning that sets him apart. He thinks in frameworks, builds campaigns on solid strategic foundations, and navigates partnership negotiations with clarity combining legal precision with creative thinking in both storytelling and business execution.
At Netflix, Narcisse held multiple roles over the years within the Global Campaigns, Strategy & Operations team. Based in Amsterdam and Singapore, he led global campaigns across EMEA, APAC, and worldwide markets, specializing in cultural affinity and innovative storytelling. His work focused on cross-cultural campaigns and stakeholder engagement, translating brand narratives across different continents.
As co-founder of The Firm Consult, Narcisse supported leading influencers and artists in campaigns and commercial deals, integrating technology, social media, and real life engagement.
He is a guest lecturer on IP, copyright, and media at Utrecht University and teaches strategy & positioning at the HU-ME Academy of Omnicom Group. He is joining a new venture, on which he will share more at the conference.
Book cover featuring a black-and-white portrait of a woman with dark hair surrounded by glossy pink spheres and text with the author's name Bernarda Škrabar Damnjanović.
Iskanje resnice med dejstvi: kritično mišljenje kot ključ razvoja
Bernarda Škrabar Damnjanović je je ena najvidnejših slovenskih in svetovnih detektivk z bogato mednarodno kariero. Kot  prestižnega združenja Council of International Investigators (ZDA) vodi globalni projekt izmenjave detektivov ter sodeluje na zaprtih konferencah Europola in Interpola.
Akademsko deluje kot magistrica in doktorandka Fakultete za varnostne vede v Mariboru, kjer raziskuje področje detektivske dejavnosti. Je avtorica več kot 150 strokovnih člankov in sourednica komentarja Zakona o detektivski dejavnosti (ZDD-2). Za svoje delo je prejela priznanje za karierno uspešno diplomantko Fakultete za varnostne vede.
Portrait of Andrej P. Škraba, founder of Astra.ai, smiling with arms crossed, overlaid with glossy purple bubble shapes.
Astra AI in marketing za brainrot
Andrej P. Škraba je izkušen direktor marketinga (CMO), strokovnjak za blockchain in umetno inteligenco ter predavatelj z več kot desetletnimi izkušnjami v visokotehnološki industriji. Njegov pristop k vodenju na področju izobraževanja z umetno inteligenco temelji na ustvarjanju okolja, v katerem so nenehno učenje, analitika, ključni kazalniki uspešnosti (KPI) in povratne informacije uporabnikov osrednji stebri razvoja. Z oblikovanjem vrhunskih, na izdelek usmerjenih ekip ter spodbujanjem kulture rasti, ki temelji na stalnem testiranju in prilagajanju, želi Skraba prispevati k napredku umetne inteligence ter narediti izobraževanje dostopnejše, privlačnejše in učinkovitejše za učence po vsem svetu. 
Black-and-white photo of Živa Deu wearing a buttoned cardigan, with text identifying her as head of digital strategy at Atlantic Group, surrounded by glossy pink abstract shapes.
Kako obvladati digitalni kaos in ga obrniti v korist znamke
Živa Deu je vodja digitalne strategije pri Atlantic Grupi. Vodi ekipo digitalnih specialistov in najraje ustvarja projekte, ki združujejo kreativnost, podatke in tehnologijo. Leta 2021 je prejela naziv WEBSI digitalka leta, leta 2024 pa postala digitalna osebnost leta po izboru Diggita in Marketing Magazina. Na konferencah predava iz prakse in z neposrednim pogledom na to, kako digitalna strategija res deluje v zakulisju velikih znamk, kakršna je Argeta, ki je digitalno aktivna na več kot 15 trgih.
Digitalni marketing danes ni več stvar enega človeka. Velike znamke delajo z ekipami, na več kanalih in pod velikimi pričakovanji. V tem fragmentiranem in hitro spreminjajočem se svetu ni veliko prostora za naključja – rast pride samo iz jasnih odločitev in pametne strategije. Kaj moraš kot mladi marketingaš/ica razumeti danes, da jutri ne boš samo gasil/a požarov?
Black-and-white portrait of Matej Černe smiling with text about his professorship in management and organization and 2024 Mentor of the Year award, decorated with three shiny purple abstract shapes.
Digitalizacija in prihodnost dela: Oblikovanje kompetenc za delovna mesta jutrišnjega dne
Dr. Matej Černe je izredni profesor za področje managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. V raziskovalnem, pedagoškem in svetovalnem delu se osredotoča na inovativnost, ustvarjalnost, organizacijsko vedenje in psihologijo ter digitalizacijo dela. Za svoje raziskovanje je prejel številne mednarodne nagrade.Letos je prejel tudi prestižno priznanje Mentor leta za leto 2024, ki ga vsako leto podeljuje Društvo Mlada akademija za izjemno mentorsko delo z doktorskimi študenti in študentkami.
Black and white professional portraits of Peter Vidmar and Dino Zupančič with titles 'Direktor in partner v Agenciji 101' surrounded by glossy dark pink abstract shapes.
Od 0 do 101 – zgodba o drznosti, znanju in preboju
Kaj se zgodi, ko se dva inženirja odločita vstopiti na že zasičen oglaševalski trg – brez »pravih« poznanstev, tik pred recesijo in v času, ko so bile digitalne rešitve v oglaševanju prej nezaželene kot nujne.
Zgodi se Agencija 101 – danes ena največjih slovenskih marketinških zgodb. Podjetje, ki dokazuje, da je mogoče z vlaganjem v znanje, ambicijo in neomajno voljo doseči preboj. Ni pomembno le, da pridemo na cilj, temveč je pomembnejše, kako pridemo tja.
V svoje ekipe vedno vključujejo tudi mlade talente, za katere poskrbijo s skrbno načrtovanim razvojnim načrtom.
Več o padcih in vzponih, izzivih in priložnostih bosta z vami delila direktorja in partnerja Peter Vidmar in Dino Zupančič.
Black and white portraits of Nika Kramžar, marketing lead, and Primož Zelenšek, CEO of Chipolo, surrounded by purple translucent abstract shapes.
Chipolo: Z Zasavsko trmo v svet med velikane
Primož Zelenšek je izvršni direktor in soustanovitelj podjetja Chipolo, ki že več kot desetletje pomaga ljudem pri iskanju izgubljenih stvari. Kot vodja več kot 70-članske ekipe, nagrajen z nazivom Mladi manager 2022, je znan po svojem praktičnem pristopu in geslu »Tu nardimo!«, ki odraža odločnost, delavnost in zaupanje v ekipo. Njegov slog vodenja temelji na empatiji, zglednem delu in reševanju izzivov z jasno vizijo.

Nika Kramžar je vodja marketinga v podjetju Chipolo, kjer od leta 2015 soustvarja rast in prepoznavnost blagovne znamke. Svojo kariero je začela kot samostojna “one-woman band” za spletno prodajo in marketing, danes pa vodi ekipo, ki oblikuje globalne kampanje in skrbi za dolgoročno strategijo podjetja. Kot magistrico komunikologije jo navdušuje psihologija uporabnikov, kar ji pomaga povezovati tehnologijo in človeško zgodbo v vsakem projektu.
Black and white portrait of Maša Stanič, Junior Creative Director at DROM agency, with purple abstract shapes around it.
TikTok sprint: kako zaustaviti hitrostne scrollerje
Maša Stanič je mlajša kreativna direktorica v agenciji DROM, kjer kreativno in strateško vodi področje TikToka. Njena kariera se je začela tam, kjer se večina zgodb konča - pri doomscrollanju. Od tam naprej je razvila strateško znanje, ki sega tudi v globine operative, od kreativnih konceptov pa do community managementa, ki je za TikTok platformo ključnega pomena. Danes stoji za enim najhitreje organsko rastočih TikTok profilov pri nas - Lidl Slovenija, ter ustvarja kreativne strategije in vsebine za druge uspešne TikTok kanale, kot so Letališče Ljubljana in Kultura z velikim K. Z edinstveno kombinacijo kreativnih izkušenj in poglobljenega razumevanja platforme skrbi, da vsebine ne le ujamejo pozornost, ampak jo zadržijo tudi pri tistih, ki scrollajo hitreje kot Usain Bolt teče.
Portrait of Branimir Karačić with arms crossed, labeled as Marketing Leader at SofaScore, with abstract pink shapes overlay.
Ko vaša edinstvena lastnost postane globalni trend
Z več kot petnajstletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga Branimir prinaša široko in globalno perspektivo, oblikovano z vodilnimi vlogami v različnih panogah. V podjetju Sofascore je prevzel ključno marketinško vlogo z jasnim ciljem – narediti Sofascore vodilno športno platformo na svetu. Njegovo poslanstvo je osredotočeno na krepitev globalnega ugleda blagovne znamke ter spodbujanje sodelovanja z mediji, klubi in športniki po vsem svetu. To prizadevanje predstavlja le del Branimirjeve širše strateške vizije, saj v Sofascore združuje svoje strasti do športa, marketinga in digitalnih produktov.
Portraits of three women with their names and job titles: Tina Križaj, junior creative director at Futura DDB; Maja Burja, copywriter at Luna ITBWA; Sara Grmek, copywriter at SHIFT, surrounded by glossy purple abstract shapes.
tv oglasi ali 30 sekund slave za kreativce
Tina Križaj je mlajša kreativna direktorica v agenciji Futura DDB, kjer že peto leto ustvarja kreativne rešitve. Njeno delo je prepoznano tako pri naročnikih kot v stroki, kar potrjuje več kot 40 nagrad na priznanih kreativnih festivalih, vključno z Balcannes, SOF, SomoBorac, Outstanding, Kaktus, SEMPL, Diggit in Websi. Trenutno ustvarja zgodbe za naročnike, kot so McDonald's, Poli in Lesnina.

Maja Burja je tekstopiska na agenciji Luna \TBWA, kjer zadnjih šest let žonglira z besedami in ustvarja kampanje za Pivovarno Laško, Donat, Krko, Mercator, Telekom Slovenije ter druge večje slovenske in tuje znamke. Na uradnih papirjih ji piše, da je magistrica tržnega komuniciranja, na tistih, ki največkrat pomečkani letijo v koš, pa, da se trudi biti tudi pesnica. No, v vsakem primeru večino svojega časa piše. Piše, piše, piše.

Sara Grmek je tekstopiska v agenciji SHIFT. V službenem času teče od slabih idej, v privatnem pa najraje v naravi. Pri svojemu delu sledi načelu: »Več Worda, manj Excela«, saj ji razpredelnice povzročajo tabelkulozo. Ima nekaj festivalskih nagrad, 2 nogi in 1 babico, ki še vedno ne razume, kaj počne.
Black and white photo of a man with styled hair wearing a dark collared shirt, with text in Croatian stating Žare Kerin, Creative Director at Futura DDB, surrounded by three shiny purple abstract shapes.
Vidne komunikacije
Žare Kerin je priznani slovenski oblikovalec in kreativni direktor v agenciji Futura. Poznan je po inovativnem pristopu, ki temelji na preprostih, a izrazitih vizualnih konceptih, kjer je ideja vedno v ospredju. V oblikovanju išče ravnovesje med estetiko in vsebino ter poudarja pomen pripovedovanja zgodbe skozi dizajn.

Je avtor številnih prepoznavnih blagovnih znamk, med drugim za SNG Opera in balet Ljubljana, Telekom Slovenije, Zavarovalnico Sava, Palomo in Ljubljanske tržnice, ter oblikovalec monografij za umetnike, kot so Zoran Mušič in Rudolf Španzel. Njegove knjige in embalaže so prejele številne mednarodne nagrade, med njimi Red Dot, Cresta, Golden Drum, Epica in New York Festival.
Black and white photo of a man with styled hair wearing a dark collared shirt, with text in Croatian stating Žare Kerin, Creative Director at Futura DDB, surrounded by three shiny purple abstract shapes.
Od igrišča do srca: Kako znamke gradijo vezi z navijači?
Ivan Todorović je več kot 17 let del kreativne ekipe agencije Luna \TBWA, kjer soustvarja številne nagrajene kampanje s področja športnega marketinga. Kot bivši profesionalni rokometaš razume moč športnih sponzorstev, kar dokazuje z uspehi kampanj, kot so Laško Stava, ZOI Pjongčang in Brez vas so tribune le stoli.

Matic Švab je strokovnjak za finance, marketing in odnose z javnostmi z več kot 15-letnimi izkušnjami v športni industriji. Kot poslovni direktor pri Olimpijskem komiteju Slovenije je vodil trženje olimpijske reprezentance na zadnjih petih olimpijskih igrah in uspešno zasnoval Slovensko hišo v Parizu 2024. Je prejemnik nagrad SPORTO, ESA in WEBSI.

Gloria Kotnik je olimpijska deskarka in bronasta medalistka iz Pekinga 2022. S svojo predanostjo, vztrajnostjo in energijo je postala simbol odločnosti in navdiha za mlade športnike. Kot ambasadorka Mastercard® Športne akademije spodbuja mlade, da verjamejo v podporo, trdo delo in pogum na poti do svojih ciljev.
Black and white photo of a man with styled hair wearing a dark collared shirt, with text in Croatian stating Žare Kerin, Creative Director at Futura DDB, surrounded by three shiny purple abstract shapes.
Kako zgodbe spreminjajo svet
V svetu, kjer vsi tekmujemo za nekaj sekund pozornosti, odločajo zgodbe – tiste prave, avtentične in čustvene, ki povežejo ljudi in spremenijo pogled na svet.

Ciril Jazbec bo razkril, kako gradi vizualne zgodbe za National Geographic, Apple in druge, ter skozi primere iz prakse – od Arktike do oglasnih setov – pokazal, kako nastane pripoved s srcem in vplivom.

Kot fotograf in režiser z več kot desetletjem mednarodnih izkušenj ter prejemnik World Press Photo Award Ciril raziskuje teme podnebja in skupnosti. Kot soustanovitelj TENT Filma vodi projekte, ki združujejo dokumentarno pripoved, ustvarjalnost in močan vizualni pečat.
Prizorišče dogodka
Odiseja, btc ljubljana
Letos bo Fanfara prvič potekala v prostorih Odiseje v Ljubljani – novem stičišču kreativnosti, inovacij in kulture. Odiseja s svojo sodobno zasnovo, industrijskim pridihom in izjemno lokacijo v središču mesta ponuja popolno kuliso za dan, poln znanja, mreženja in marketinških prebojev.
Izvedi več
SE ŽELIŠ RAZVIJAT Z NAMI?
KUPI ZDAJ!
Vstopnice so na voljo na eventim.si
Letos ponovno z nami
Fanbuddy
Na Fanfari verjamemo, da je izkušnja še boljša, če jo deliš z nekom – zato tudi letos vračamo FANBUDDY program!
izvedi več
Na voljo ob nakupu Basic ali Pro vstopnice
Karierni
speed dating
Na Fanfari te čaka edinstvena priložnost za hiter, a učinkovit stik s podjetji, ki iščejo mlade talente. To je 5 minut, ki ti lahko spremeni kariero.
Izvedi več
Na voljo ob nakupu Basic ali Pro vstopnice
delavnica s
s strokovnjaki
Na Fanfari se učiš od najboljših – na delavnicah pa znanje preizkusiš v praksi. V manjših skupinah z izkušenimi mentorji boš reševal/- a konkretne izzive in pridobil/- a izkušnje, ki jih predavalnice ne ponujajo. Podrobnosti delavnic razkrijemo kmalu!
izvedi več
Delavnice so ekskluzivno dostopne imetnikom PRO vstopnic. Število mest je omejeno zato rezerviraj svoje mesto pravočasno! 
Se vidimo
na Fanfari