program fanfare 2022
9:00 - 10:00
10:00-10.20
10.20-10.50
Letos ekipa Fanfare prvič preizkuša agilen način dela, pri tem pa nas vodi in mentorira Jaka Kladnik. Scrum Master in strokovnjak za uvajanje naprednih načinov dela, bo skozi pogovor in nemogoče zgodbe iz svojih 20-letnih izkušenj, predstavil, zakaj mora marketing imeti strateško funkcijo v podjetjih.
10.50-11.20
11.20-11.50
O gradnji mogočnih blagovnih znamk in pomembnosti embalaže ter brandinga nam bo več zaupala Anja Korenč. Na nemogoč prehrambni trg je Anji uspelo postaviti tudi dve lastni blagovni znamki: I Like Tofu in Bitchy Club. Povedala nam bo, kaj moramo imeti v mislih, da lahko premagamo tudi tiste nemogoče ovire in se uveljavimo tudi na izjemno konkurenčnem področju.
11.50-12.20
Uroš Cvetko, član uprave pri Celtri nam bo zaupal, kako je sam premagal tudi tiste nemogoče ovire, pred katerimi se je znašel na svoji poslovni poti. Za njim je namreč bogata karierna pot, opravljal je delo izvršnega direktorja poslovne inteligence, skrbel za odnose s strankami ter vodil svetovalno-raziskovalno družbo Valicon.
12.20-13.00
Kaj pravzaprav je ta novi "prostor" imenovan Meta, nam bo predstavil Benjamin Rančič, direktor potrošniške izkušnje pri Renderspace. Skupaj nas bo popeljal v metavesolje, kjer bomo prišli do odgovora, ali se bo to res dokazalo kot naravna smer razvoja, ki jo bomo že čez nekaj let imeli za samoumevno ali pa če gre zgolj za še en mini trend.
13.00-14.00
14.00-14.30
Zakaj ni potrebe po strahu pred spremembami, nam bo na primeru Donata zaupala Lilijana Mikluš, vodja razvoja blagovnih znamk. Donat je »nemogoče« odkril v consumer insightu in trendih, vse skupaj pa potrdil z raziskavami. Lilijana, ki je kot raziskovalka sodelovala pri postavljanju nove strategije Donata, nam bo zaupala ključne korake pri grajenju strategije in uspešne rezultate, ki so jih dosegli.
14.30-15.00
Da je res vse mogoče, nam bo predstavil Jure Knehtl, ki mednarodna podjetja pripelje od 4-mestnih do 7-mestnih številk! Z lokalizacijo v Evropi, sodelovanjem z influencerji in uporabo UGC osvaja srca kupcev in iz dneva v dan podira prodajne rekorde. Na odru nam bo tako razkril formulo za eksponentno rast.
15.00-15.20
Na hitri, a učinkoviti delavnici bomo skozi meditacijo, ki odpira srce in um, odkrili notranji prostor intuicije od koder črpamo modrost in resnične uvide vsemogočnosti.
15.20-15.30
15.30-16.00
Blaž Zupan, ustanovitelj in solastnik številnih mednarodnih podjetij nam bo zaupal kako z design thinkingom pridemo do pravih rešitev. S tem ko bomo svojo perspektivo spreminjali v mogočo, bomo spoznali proces inoviranja po design thinking metodologiji ter glavne prednosti inoviranja, ki izhaja iz potreb uporabnika.
16.00-16.40
Aljaž Peklaj, strateški direktor BOLD group bo na okrogli mizi gostil mlade strokovnjake in ustvarjalce na TikToku, ki vedno znova dokazujejo, kaj vse je na njem mogoče. Če je TikTok vlak že mimo in kako igrati dinamično igro tega družbenega omrežja, bodo debatirali Ana Mačič Kotnik (DD Studios), Peter Kokalj (DD Studios) in Blaž Vižintin (ustvarjalec vsebin in mentor na TikToku).
16.40-17.00
17.00-17.30
Kreativec in mogočni chef z Michelinovo zvezdico vidi kuhanje kot zanimivo in kreativno delo, ki odpira neskončno možnosti za uspeh. Razkril nam bo, kakšna je pri tem vloga mogočne blagovne znamke in kakšen je recept uspeha v svetu polnem kritik in vse večjih pričakovanjih potrošnikov.
17.30-18.00
Svojo ljubezen do športa je Petra Parovel prenesla v razvoj znamke oblačil SWY, ki jo danes nosi že več kot 60 tisoč Slovenk in Slovencev. Njeni sledilci jo imajo radi predvsem zaradi njene odkritosti in spontanosti. Kako do uspeha v še tako nemogočih pogojih in kako pomemben je odnos s skupnostjo, nam bo razkrila kot zadnja gostja Fanfare.
18.00-18.10
10 predavanj
1 okrogla miza
zajtrk
2 goodie baga
speed dating
od 18 €
10 predavanj
1 okrogla miza
zajtrk
2 goodie baga
speed dating
2 praktični delavnici
Uroš je od začetka letošnjega leta zaposlen na Celtri kjer je kot član uprave odgovoren za upravljanje s podatki. Pred tem je deloval v velikih slovenskih podjetjih (Zavarovalnica Triglav, Mercator) kot Izvršni direktor za poslovno inteligenco, skrbel za odnose s strankami in CRM sisteme. Uroš ima tudi dolgoletne izkušnje s področja trženjskega svetovanja - deset let je vodil največjo slovensko trženjsko svetovalno in raziskovalno podjetje Valicon, svoje izkušnje je pa nabiral tudi pri svetovanlnem podetju McKinsey & Co. Bil je aktiven član društva DMS, redno predaval na trženjskih dogodkih v Sloveniji in regiji, ter bil predavatelj in mentor v okviru CEED programov za hitro-rastoča podjetja.
Petra, najbolj prepoznana zaradi svojega uspešnega profila na Instagramu, je najprej mama, nato žena, direktorica ter diplomirana kineziologinja in certificirana prehranska svetovalka z močno željo po uspehu in pogumnim srcem. Svojo pot je začela kot ljubiteljica športa, tako se je znašla v svetu fitnesa, s ciljem spremembe življenjskega sloga. Z željo po prenašanju svojega znanja in izkušenj je postala osebna trenerka, stopnjevanje strasti pa jo je popeljalo v svet podjetništva. Tako je nastal njen drugi »otročiček« – SWY Brand.Za njo je v prvi vrsti ožja ekipa deklet, ki ji stojimo ob strani že od začetka, sledijo pa ji širša ekipa zunanjih in notranjih sodelavcev, ambasadorjev, promotorjev ter številni drugi posamezniki, ki so s svojo navzočnostjo prispevali k temu, kar podjetje danes je.
Lilijana Mikluš je po končanem magistrskem študiju marketinga na Aston University, Birmingham, svojo kariero začela v podjetju KPMG Nunwood, London, kot raziskovalka in svetovalka na področju uporabniških izkušenj storitvenih dejavnosti (Customer Experience Management), nato pa svojo pot nadaljevala kot tržna raziskovalka v podjetju Atlantic Droga Kolinska d.o.o. Danes je zaposlena kot vodja razvoja blagovnih znamk, poslovna enota Donat.
Blaž Zupan je docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Deluje tudi kot svetovalec tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, razvoja poslovnih priložnosti, vodenja in optimizacije procesov.
Najmlajši Chef z Michelinovo zvezdico v Sloveniji . Mladi kuharski ustvarjalec je svoj talent nadgrajeval tudi v restavracijah izven Slovenije, med njimi so kar tri restavracije nagrajene z Michelinovimi zvezdicami - Pied à Terre v Londonu, Bloomenthalova The Fat Duck in norveški Maaemo. Danes ustvarja v restavraciji Atelje in neogostilni Breg v Ljubljani.
Jaka Kladnik je digitalni marketing ekspert z več kot 20-letnimi izkušnjami, Scrum Master, business model designer, Corporate rebel, strokovnjak za uvajanje novih in naprednih načinov dela in transformacije organizacij iz tradicionalno hierarhičnih v progresivne in prihodnost usmerjene organizacije. Leta 2015 je spoznal, da marketing ni strateška funkcija v podjetjih, temveč se ga dojema kot napredno tajništvo, takrat mu je pot prekrižala agilnost. S svojim znanjem in bogatimi izkušnjami že od leta 2015 omogoča posameznikom, ekipam in organizacijam vpogled in pomoč pri implementaciji drugačnega, bolj agilnega, transparentnega in na zaupanju temelječega pristopa
Art direktorica pri oglaševalski agenciji Futura DDB je velika navdušenka kvalitetnih dizajnov in brandov. Sodelovala je s podjetji, kot so Klet Brda, Mlinotest, Nektar Natura, Tehnomanija, Spar, Lesnina, Zavarovalnica Triglav … Na nemogoč prehrambni trg pa ji je uspelo postaviti tudi dve lastni blagovni znamki: I Like Tofu in Bitchy Club. Pri slednji gre za vino v pločevinki, ki ima v svojem imenu necenzurirano kletvico
Na 15. Fanfari bo z nami 𝗕𝗲𝗻𝗷𝗮𝗺𝗶𝗻 𝗥𝗮𝗻𝗰̌𝗶𝗰̌, arhitekt, ki ga je poslovna pot odpeljala v agencijo Renderspace . Več let je svoje izkušnje nabiral v Londonu, kjer je sodeloval z znanimi blagovnimi znamkami, kot so KPMG, Oracle, Fujitsu, easyJet, HSBC, Hitachi in Nissan. Zdaj pri svojem delu pretvarja želje v uspešne digitalne projekte. 💻 To mu uspeva z obvladovanjem široke palete digitalnih orodij in poglobljenim smislom za dizajn. Piko na i pa doda še razumevanje poslovnega sveta in vseh njegovih zakonitosti. Še pred časom bi rekli, da je v metavesolju nemogoče ustvarjati priložnost za rast, a pa je temu res tako?