program fanfare 2022

9:00 - 10:00

Prihod

10:00-10.20

Uvodni pozdrav in otvoritev


Sklop 1: Bo to
mogoče naslednji trend?

11.20-11.30

Anja Korenč
‍‍Vsemogočnost embalaže

O gradnji mogočnih blagovnih znamk in pomembnosti embalaže ter brandinga nam bo več zaupala Anja Korenč. Na nemogoč prehrambni trg je Anji uspelo postaviti tudi dve lastni blagovni znamki: I Like Tofu in Bitchy Club. Povedala nam bo, kaj moramo imeti v mislih, da lahko premagamo tudi tiste nemogoče ovire in se uveljavimo tudi na izjemno konkurenčnem področju.

11.30-12.00

Jure Knehtl
‍‍Oglaševanje kot najmočnejše orodje za rast podjetja

Da je res vse mogoče, nam bo predstavil Jure Knehtl, ki mednarodna podjetja pripelje od 4-mestnih  do 7-mestnih številk! Z lokalizacijo v Evropi, sodelovanjem z influencerji in uporabo UGC  osvaja srca kupcev in iz dneva v dan podira prodajne rekorde. Na odru nam bo tako razkril skriven recept za eksponentno rast.

12.00-12.30

Benjamin Rančič
Metavesolje od A do Ž

Kaj pravzaprav je ta novi "prostor" imenovan Meta, nam bo predstavil Benjam Rančič, direktor potrošniške izkušnje pri Renderspace. Skupaj nas bo popeljal v metavesolje, kjer bomo prišli do odgovora, ali se bo to res dokazalo kot naravna smer razvoja, ki jo bomo že čez nekaj let imeli za samoumevno ali pa če gre zgolj za še en mini trend.


Sklop 2: Ko ti rečejo, da je
nemogoče

13.30-15.00

Govorce še razkrijemo.


Sklop 3:
Mogočnost marketinga

15.15-16.45

Govorce še razkrijemo.


Sklop 4:
Moč besede

17.00-18.00

Govorce še razkrijemo.

18.00-18.10

Zaključek 15. Fanfare