bio

Ana Ivandić je v marketinški stroki aktivna že več kot 25 let. Svojo pot je začela v agenciji Formitas BBDO, kjer se je najprej kalila kot tekstopiska ter kasneje kot kreativna in komunikacijska direktorica. Z ekipo je soustvarila mnoge uspešne blagovne znamke in učinkovite oglaševalske zgodbe, kar so potrjevali tako uspehi na festivalih kot rezultati akcij na trgih. Po 22 letih se je odločila za spremembo in agencijsko življenje zamenjala z izzivi direktorice marketinga v tehnološkem podjetju Edition Digital, kjer se je ukvarjala predvsem z vsebinskim marketingom ter spletnim založništvom. A ker je po duši predvsem kreativka, se je z januarjem 2018 vrnila k vlogi kreativne direktorice ter se pridružila ekipi Innovatifa.

Skozi leta je sodelovala v različnih strokovnih žirijah in komisijah, med drugim je bila tudi predsednica žirije SOF. Bila je v ekipi, ki je postavljala temelje Zlatega bobna, več let je aktivno soustvarjala Sempl ter že dolga leta sodeluje v različni aktivnostih SOZ-a. Med drugim je bila članica Oglaševalskega razsodišča in članica organizacijskega odbora Effie, v mandatu 2014 – 2018 pa je bila predsednica Združenja agencij in članica Upravnega odbora SOZ. Z veseljem deli svoje kreativno in strateško znanje iz prakse, še posebej jo veseli delati z mladimi. Trenutno je podpredsednica Sveta tekmovalnega programa SOF in sodeluje pri temeljiti prenovi tekme festivala.