bio

Anže je danes izvršni kreativni direktor agencije BBDO Ukrajina & Centralna Azija. Svojo kariero je pričel v Sloveniji pred 24 leti. Delovne izkušnje je nabiral v različnih domačih in tujih kreativnih agencijah, med drugim v Sloveniji, Italiji, Ukrajini, na Madžarskem in na Hrvaškem.

Svojo kariero je zaznamoval tudi z večkratno zmago na mednarodnih oglaševalskih festivalih, kot so Golden Drum, Golden Hammer, KIAF, Epica in mnogih drugih. Najdemo pa ga lahko tudi na drugi strani oglaševalskih festivalov, saj se odlično znajde v vlogi žiranta. Tako je Anže predsednik žirije na letošnjem SOF-u, srečati pa ga je bilo mogoče tudi v žirijah mnogi drugih festivalov.

KREATIVNOST IN UČINKOVITOST V MARKETINGU, IN ZAKAJ JE SAMA BESEDNA ZVEZA NAPAČNA?

Kaj je kreativnost oz. ustvarjalnost in kaj je efektivnost oz. učinkovitost? Zakaj je ena sama besedna zveza napačna? Na to nam bo v sklopu svojega predavanja odgovoril Anže Jereb. Predstavil nam bo tudi, kaj pomeni ustvarjalnost kot orodje učinkovitosti. Seveda pa ne bo pozabil niti na eno izmed najpomembnejših smernic pri ustvarjanju lastnega podjetja in sicer, kako zgraditi ustvarjalno kulturo v podjetju in jo podpirati še mnoga leta.