bio

Vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija se je podjetju pridružila leta 2014 kot koordinatorica za oglaševanje in dogodke. Pred tem smo Barbaro Randić lahko videli na področju organizacije dogodkov, najprej kot programsko koordinatorico za vsem znana oglaševalska festivala SOF in Zlati boben pri Slovenski oglaševalski zbornici, kasneje pa kot organizatorko dogodkov v agenciji Studio 37. Snovanje in izvedbo tržno-komunikacijskih strategij ‘’ima v malem prstu’’, saj so bile kampanje za blagovno znamko Renault v zadnjih dveh letih pod njenim vodstvom prepoznane s strani strokovnjakov in prejele nagrade, priznanja ter prinesle odlične rezultate.

ZAKAJ JE LOKALNO POMEMBNO ZA GLOBALNO?

Vodja tržnih komunikacij nam bo s pomočjo njenih neprecenljivih izkušenj predstavila dve lokalni aktivaciji oz. below-the-line kampanji, ki so jih ustvarili v lanskem letu, in sicer kampanjo Renault x Elan: "Začuti moč. Premagaj sebe" in integrirano kampanjo SUV Renault: Obvladaj asfaltno džunglo. Osredotočila se bo na pomembnost lokalne kampanje, ki je nujna za multinacionalke. Najpomembnejše je namreč, da se dotaknemo lokalne ciljne skupine in tako dobimo odziv oz. ji omogočimo izkušnjo z blagovno znamko. Zakaj? Da bodo ob nakupu avta – tudi če ga ne kupujejo v tem trenutku – pomislili na edinstveno izkušnjo in nas uvrstili v svojo košarico.