bio

Jure Čuk, diplomiran ekonomist, je kot marsikdo danes, svojo kariero začel graditi s pomočjo slovenskih start-upov. V času recesije je zaprl svoje podjetje za izdelovanje unikatnih oblačil in pot nadaljeval v Londonu, kjer je pet let ustvarjal v trženjskem oddelku podjetij L’Oreal in Trish McEvoy. Trenutno ga najdemo v ljubljanski atrakciji trampolin park WOOP!, kjer vodi trženje, poleg tega pa je solastnik trženjske agencije Impressions ter podjetja za personalizacijo ličenja AdviseMyStyle.

VIRALNOST JE REALNOST

Samouk spletnega trženja nam bo na podlagi lastnih izkušenj in primerov pokazal, kako deluje viralno trženje, saj meni, da ‘’viralnost je realnost’’. Prikazal nam bo razliko med viralno produkcijo vsebinskih agencij kot je npr. Buzz Feed in korporativnim trženjem. Poleg tega pa se bomo naučili tudi, kako ustvariti viralno zgodbo, ki ne bo dobila samo ogledov, ampak se bo dejansko prodajala.