bio

Oče štirih fantov ter soustanovitelj startupa, ki se ukvarja z razvojem otroškega govora, jezika in branja. Pred tem je kot vodja UX pri podjetju D.Labs in kot samostojni UX-er več kot desetletje sooblikoval izkušnje slovenskih, britanskih in ameriških organizacij in startupov. Na temo uporabniške izkušnje je veliko objavljal, ustanovil Facebook skupino UX Slovenija, organiziral dogodke in predaval ob različnih priložnostih (FDV, IAM, Middlesex University, TEDx).

“Tudi ta naslov predavanja bi morali stestirati"

Zanič izkušnja ti je zoprna. Zaradi nje manj kupiš, k njej se ne vrneš, je ne priporočiš. In nasploh podjetniku prinašaš manj denarja in več sivih las, kot si želi. Ko pa doživiš dobro izkušnjo, prihraniš čas in uživaš... Ali pa celo "padeš not" in zapraviš toliko časa, energije, in denarja, da ti škodi. Na podlagi konkretnih primerov bo Mitja poskušal razkaditi nekaj megle, ki se vali okrog pojmov, kot so UX, UI, CX in usability testing.