bio

Ranko Jelača je član uprave oziroma CMO in CCO Telekoma Slovenije. Diplomiral in magistriral je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, izobraževal se je na IE business school v Madridu in na MIT Massachusetts institute of Technology v Bostonu. Je dobitnik številnih nacionalnih in mednarodnih nagrad ter na konferencah po vsej Evropi predava na temo razvoja novih produktov, zasuka podjetij in brand managementa.

KAKŠEN JE POMEN MARKETINGA ZA PODJETJE?

Leta 1998 je Ranko kot študent soustanovil start up podjetje 00NET, po štirih letih pa je svojo pot nadaljeval v agenciji za produktni in web design Asobi. Leta 2005 je prevzel vodenje marketinga za Italijo in JV Evropo v podjetju Grupo Uralita, leta 2008 pa je postal direktor marketinga v družbi Kraš. Od leta 2011 je bil kot direktor marketinga v družbi Atlantic Grupa odgovoren za blagovne znamke Cedevita, Cockta in Donat na trgih JV Evrope, Rusije, Italije in Avstrije. Do nastopa mandata člana uprave Telekoma Slovenije je bil direktor marketinga in prodaje v družbi Atlantic Multipower Nemčija.