O ŠSDMS

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije - ŠSDMS, je študentska organizacija, ki mladim pomaga vzpostaviti stik s svetom marketinga že med samim študijem. V prvi vrsti torej združujemo študente, ki jih povezuje ljubezen do marketinga.

ŠSDMS deluje pod okriljem DMS (Društva za Marketing Slovenije), kjer že od leta 1994 premikamo meje.

Poglavitni cilj društva ŠSDMS je zagotavljati kvalitetna, uporabna in aktualna znanja, katera člane spremljajo na nadaljnji karierni poti.

Marketinški navdušenci se v Sekciji preizkušamo v širokem spektru marketinških aktivnosti. Ukvarjamo se namreč s komunikacijami, organizaciji internih in eksternih dogodkov, grafičnim oblikovanjem, hkrati pa vodimo tudi podcast, Marketinška frekvenca.

Osrednji dogodek, ki ga soustvarjamo izbrani člani znotraj ŠSDMS, je študentska marketinška konferenca, Fanfara, ki letos poteka že 16. leto zapored.

ŠSMDS velik poudarek daje medsebojnemu učenju, nabiranju izkušenj na področju marketinga in tkanju vezi. Mreženje z uspešnimi marketingaši je za nas zelo pomembno, najraje pa čas preživljamo z vrstniki, saj smo skupaj ena velika družina .

Če ne bi bilo ŠSDMS – ne bi bilo Fanfare.

Kot pravi slogan ŠSDMS: Dihamo marketing in to velja v vseh pogledih! ❤